Продавець Finik Family - магазин сухофруктів та горіхів преміум якості розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
464 відгуків
+380 (66) 050-50-25Зателефонувати
вул.Паньківська,18, Київ, Україна
+380 (66) 050-50-25
+380 (97) 010-50-25
FINIK FAMILY - магазин сухофруктів і горіхів преміум якості

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Строки повернення і обміну Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення для товарів належної якості: Ви маєте право відмовитися від замовленого товару в будь-який час до його відправки. Для цього Вам необхідно повідомити про таке бажання, написавши або ж зателефонувавши нам. Також Ви можете відмовитись при огляді товару на пошті. У випадку якщо Ви отримали товар неналежної якості - якщо вони виявились неналежної якості, якщо їх зовнішній вигляд не відповідає необхідному, порушені терміни придатності, а також є органолептичні зауваження напишіть чи зателефонуйте нам. Для підтвердження вашого замовлення, вам варто вказати ПІБ або номер телефону отримувача. У разі повернення товару магазину, має бути збережено комплектування, упаковку. У випадку якщо магазин надсилає вам товар на заміну, послуги доставки сплачуються відправником. Контакти для зв’язку: +380 (66) 050-50-25 +380 (97) 010-50-25 Viber/Telegram Instagram - @finikfamily

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner